>_<

Jaha ja, så efter idag kommer jag inte att ha internet på ca 5 veckor.
YEY.

Well, låt oss säga att det hade blivit lättare med intenret tillgängligt. Allt det här hade varit lättare om jag hade haft någonstans att fly sen när allting runtom mig är kaos.
Haha, det är i och för sig redan kaos. Överallt är väggarna kala och tomma och det ligger enstaka gejor lite här och var. Det enda jag har kvar är datorn (som snart ska packas ner) och mitt piano. Min säng har precis flyttats och det finns ingen som helst mat hemma. Bara lite pepparkakssmulor på golvet och mandarinskal på diskbänken.

Uh. Kill me.

Kommentarer
Postat av: Henrik

kom hit! :D

2006-12-18 @ 19:48:45
Postat av: Ingen men endå någon

Kan börja med att jag är ingen du känner, eller sätt antagligen, men jag har läst din blogg ett längre tag och jag älskar det du skriver, känner igen så mycket från saker som skulle kunna vara taget ur mitt eget liv, kan inte sägga att jag känner samma sak, eller att jag förstår pga det kan jag inte. Det är ungeför som att någon försöker hjälpa genom att komma med råd ur ens eget liv för att förbättra, "du kanske skulle göra såhär istället"
Jag kommer fortsätta läsa och jag hoppas du fortsätter skriva, pga det du gör fångar mångas hjärtan, alla som läser det iaf...
=)

2006-12-19 @ 07:51:58
Postat av: Henrik

*sakna*

2006-12-20 @ 17:36:32

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback