Jag ska våldta dig och göra macka av din häst.

Hej loppans blogg. *vinka åt*
Känn dig våldtagen.

Det är Apelsinbarn som skriver, hon är jag.

Jag bor hos loppan nu. I fem dagar. Obeskrivlig lycka.
Även om vi inte alltid pratar jättemycket, även om vi inte har världens bästa kontakt så kan jag ärligt säga att hon är en av de absolut bästa vännerna jag har. En av de tre.

För när vi väl pratar, när vi väl är nära varann så är allting så jävla bra. Det känns nästan som att vara en del i duon som kan förvandla allt de rör till guld. Dock var ju den lilla flickan inte så glad. Allting faller.

Suttit i hennes rum och läst Jenny. Allt känns så jävla vackert med gardell i närheten, jag tror att loppan håller med mig.
Hon ska gå författarlinjen. Hon borde gå författarlinjen. Ni läser alla hennes blogg, ni vet hur vackert hon skriver. Dock verkar det vara lite problem med gymnasiet. Tack gode gud att jag har ett år kvar.
Tror att hon kan ersätta gardell.
Oja, jag jämför henne med gardell.
Jag jämför henne med henrik.
Och vet ni vad?
För det mesta så får jag mer rysningar av vad hon skriver än de båda andra.

Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback