Cheer up, emokid!

Antar att gårdagen var relativt bra.

På förmiddagen höll jag mig inomhus, det var bara för varmt ute. Det var iofs äckligt varmt inomhus också, men jag orkade inte bry mig. Jag var för varm -.-'
Fördrev tiden genom att lyssna många gånger Venice Queen (RHCP) + en hel del Nirvana och knarka bigaråer. Sen kom mamma och klagade på min musik. Damn her.

Runt klockan tolv gav jag mig i alla fall iväg till gymmet. Då hade det som tur var mulnat till lite. Äntligen kunde man andas ordentligt.
Efter dryga timmen lämnade jag gymmet, uppfylld av den härliga känslan av fysisk utmattning, och begav mig till stranden. Sprang in på strandcaféet, köpte en fralla med ost och gurka.

Okej, jag köpte ett vaniljhjärta också. Men jag kan inte hjälpa att jag älskar vaniljhjärtan >.<

Pratade lite med killen som sommarjobbar där. Han kan inte vara mycket äldre än mig, högst 17. Han påpekade att jag såg trött ut och jag svarade att det nog inte var så konstigt eftersom jag varit och tränat.
"Oj shit, det skulle jag aldrig orka. Varför vara vältränad när man kan vara otränad?" sa han och det skrattade jag åt en bra stund.
Lade mig i gräset precis vid vattnet när jag ätit klart. Orkade dock inte ligga där länge, värmen hade återvänt och fullkomligt tömde mig på krafter. Jag bestämde mig för att ta ett dopp.
Simmade ut till flytbryggan, till min stora förtjusning var den tom. Satt där ensam en bra stund och bara... var. Fanns. Iakttog.
Efter ett tag kom dock två pojkar i 13-årsåldern och dök från flytbryggan ett par gånger. 

Pojke 1 till pojke 2: "Hahaha, du dyker som en tjej!" och en min som liknade xD
Jag: "Jasså, dyker han så bra?"
Pojke 1: "Vasarufönåt?" *se allmänt förvirrad ut*
Jag: *upprepa*
Pojke 1 och 2: *simma iväg*

Hahahahaha. De var dåliga. Till och med sämre än mig.

På kvällen var jag jätte-emo. Men då så kom det sig att jag började prata med Alamo. Ojoj säger jag bara, han vet hur man muntrar upp folk :) Gå in på wikipedia och sök på Täby eller Öland, så förstår ni ^^
Gah, fyfan vad jag skrattade. Den människan har superkrafter :D Och han har en tendens att göra mig glad.

Men jag saknar fortfarande en massa folk, och längtar efter minst lika många.
Jag är kroniskt emo .___.

Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback