Men hallå. Jag vill också ha en lista.

Namn: Lina.
Din ålder: 16 om... fyra månader.
Födelsedag: 12 mars.
Civilstatus: Why don't you tell me? ^^
Feelings right now: All fucked up. Ingenting känns bra. (Ja, jag vet att jag låter som en emofjortis nu.)
Bor: Haha, i en låda.
Syskon: Lillebror, bli inte som jag när du blir stor.
Hårfärg: Blont med rött underhår just nu.
Ögonfärg: Blå.
Skostorlek: Beror på skorna. 37, oftast.
Längd: 1,60. Nästan.
Läser: Ofta. Gardell är tveklöst den som berör mest.
Har du en bästa vän? Vet inte.
Har du en pojkvän/flickvän? Nej.
Var shoppar du helst? Har aldrig råd att shoppa.
Har du några tatueringar eller piercings? Nej. Men piercing i läppen skulle inte sitta helt fel.
Fav. Färg: Vet inte.
Fav. Mat: Gillar inte mat.
Fav. Ämne i skolan: Något av de nio ämnena jag har MVG i, antagligen. Dock inte matte.
Sport: Run Forrest, run!
Fras/mening/utryck: "Men, HAHA!"
Raggningsreplik: Euh... o.O
Varit kär? Ja.
Tar du droger? Aldrig.
Vad använder du för schampoo? För färgat hår, Dove tror jag. Fast det glömde jag hemma hos Anna i Göteborg xD
Vad lyssnar du på just nu? Panic! At the disco - The only difference between martyrdom and suicide is press coverage.
Vill du gifta dig? Med rätt person, varför inte?
Din första cd? Oj. Det var längesen. En med bröderna Hanson, tror jag xD Ni vet de som sjöng Mmm-bop, någonting. Söta var de i alla fall ^__^
Någonsin varit i Kalifornien? Ja, flera gånger.
Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Självklart. Inte.
Varit med om en bilolycka? Nope.
Är du romantisk? Hehu. Skulle inte tro det.
Kan du nudda din näsa med tungan? Nästan :)
Hur många MSN-kontakter har du? Vet inte.
Pizza eller choklad? Äter inte sånt.
Guld eller silver? Sånt där är överskattat. Silver, om jag måste välja.
Är du kär? Vågar inte känna efter. Kanske.
Hur tidigt går du upp? Beror på. Tidigt, enligt andra.
Vem pratade du senast i telefon med? Ehum... *tänka efter* Tror faktiskt att det var g00lan :)
Vad har du för färger på naglarna? Rött lite här och där. Slitet nagellack is my bitch.
Har du några homosexuella vänner? Ja.
Bob Hund? Åh yes <3 De är helt underbara. Lite kul att den här punkten var med, med tanke på att min blogg är döpt efter en av deras låtar ^^

Kommentarer
Postat av: Uttern

Hah! Min första CD var också Hanson =D

Jag saknar dig och vi borde prata ordentligt någon dag.

Postat av: Jordan

Pim,, jag drömde om dig i natt :O Vi var ute på ditt lantställe (fast det var inte Öland, det var ngnstans i Sthlm) och du visade mig ett märke i väggen där blixten slagit ner...

2006-11-05 @ 16:05:02
Postat av: pika

Skojigt. Precis när jag läste "lillebror, bli inte som jag när du blir stor" så började Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig i göteborg
:D

2006-11-06 @ 03:19:20
URL: http://pikaboo.webblogg.se
Postat av: Henrik

"Pizza eller choklad? Äter inte sånt."

Nu blev jag sugen på pizza med choklad på :P

2006-11-06 @ 09:35:44
URL: http://barahenrik.blogg.se

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback