Mitt glass-mani börjar gå över gränsen o.O

Igår köpte jag glass.
Ben & Jerry's.
Två halvliter-förpackningar.

De kostade 49 kr styck.

 
 
 
 
 
Jag vet inte varför jag skrev det där, kanske bara för att det var så sjukt ^^
Men vadå, den glassen är verkligen piltre. Och jag behöver glass just nu. Damn, I do.
Dessutom så äter jag varken godis eller dricker läsk och äter överhuvudtaget knappt något sånt där onyttigt shit. Så jag får lov att unna mig glass, inbillar jag mig >_< Och den kommer räcka länge, faktiskt.

Men haha, 100 kronor liksom xD

Kommentarer
Postat av: Appelpappel

Oh gud, så ohälsosamt! -låta som gammal dam-

Jag har 200 kr i småpengar! Halleluja!

Postat av: Julia (mental)

Haha, men du är söt!1!!one! pilre

2006-10-08 @ 13:14:36
URL: http://tennsoldat.blogg.se
Postat av: Julia (mental)

piltre* >.

2006-10-08 @ 13:15:05
URL: http://tennsoldat.blogg.se
Postat av: Henrik

God glass den :)
Fast jag har en fruktansvärd tandvärk på ena sidan så jag får nog hålla mig ifrån sån glass ett tag :/ *smaska på en Riesen*

2006-10-08 @ 15:23:03

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback