Stockholm i mitt hjärta.

Åkte in till stan idag efter skolan, mest för att det var så längesen jag var där.
Jag höll mig mest kring Hötorget och Sergel, orkade inte göra några utflykter den här gången.

Jag gjorde inget speciellt.
Men fan vad skönt det var.

Att gå där på gatorna och få vara helt anonym. Bara segla omkring. Underbara underbara känsla <3 Precis det jag behöver nu, när saker och ting är såhär.

 
 

 
Jag hade glömt hur kul det är att få ögonkontakt med främlingar, och hur fruktansvärt vackert Stockholm är på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Steffe-EMO-CP

Det borde jag med göra. Stockholm är piltre.

Postat av: Anna

Jag vill bara påminna dig om att du tyckte massa om göteborg också. Annars förlorar jag väl dig helt till alla de där jävla stockholmarna. ^^

2006-10-10 @ 15:05:57
URL: http://flicka92.blogg.se
Postat av: Loppan

Var inte orolig, Anna ^^
Jag är född här i Stockholm, och har bott härikring hela mitt liv, men Göteborg kommer alltid finnas i mina tankar. Göteborg är så olikt Stokholm, men ändå väldigt likt. Och jag älskar båda, även fast Stockholm ligger närmast hjärtat. Och så kommer det nog alltid vara.

2006-10-18 @ 10:37:41

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback