Morgon.

Ah, underbara underbara tidiga morgon :)

Älskar att gå upp jättetidigt helt utan någon egentligt bra anledning. Man kan gå runt och existera i en ännu oförstörd dag.
Sånt är skönt.

Ångrade mig dock lite när jag väl pallrat mig upp ur sängen, jag började frysa nåt så fruktansvärt. Hittade en tröja men inga strumpor. Så jag fryser fortfarande ganska mycket -.-
Jaja. Man kan ju inte få allt. Även fast jag nog väldigt mycket skulle behöva ett par strumpor just nu. Hmm.



Jag har faktiskt varit ganska glad de senaste dagarna :)
Jag gillar mitt halvröda hår.
Min mobil funkar igen (ganska bra, i alla fall)
Mamma låter mig låna hennes kamera igen.
Jag kanske ska på Mando Diao på fredag.
Anna kanske kommer hit snart.
JAG SKA PÅ RED HOT CHILI PEPPERS I DECEMBER!

Anna ringde igår.
Herrejävlar så trött jag var då. Visste inte vad jag höll på med eller vad jag sa. Skrattade som en galning åt en massa saker hon sa som var lite sådär halvroliga ^^ Gah. Jag saknar henne massa.

Hmm, kanske borde göra mig klar för skolan nu. Idrott första timmen. Hoppas att vi får vara inomhus, det är så kallt ute nu. Dessutom borde jag nog ta det lite lugnt idag, känns lite som om jag är på väg att dra på mig en förkylning. Inte bra. Nej.
Jag hatar att bli förkyld för det tar mig alltid så lång tid att bli frisk. Det är sällan jag blir sjuk, men när jag väl blir det så håller det oftast i sig ett bra tag.

Nåja, nu måste jag nog avsluta det här. Skyndar jag mig kanske jag hinner äta frukost innan jag går hemmifrån.


Du skulle vilja glida som jag
Tänk att vara så hal
Tänk att gå så rakt
Tänk att vara så sval

Kommentarer
Postat av: Anna (Apelsinhelvetet / Lucifer / Photot)

MEN BAJSUNGE! Bara för att du är så jävla bra att det gör ont! >_______

Postat av: Anna (Apelsinhelvetet / Lucifer / Photot)

Men bajs.
Jag försökte skriva den där mysko pilen. Men jaja, Jag tycker om dig alldeles för mycket och du måste krya på dig, underbaring. Och lycka till med Henrik.

2006-09-08 @ 22:57:51
URL: http://flicka92.blogg.se
Postat av: Henrik

hum. *se ut såhär: o.O*

Kent - halka :)
Första låten jag hörde med Kent som jag verkligen fastnade för.

Mando Diao

2006-09-09 @ 00:06:28
Postat av: Henrik

så gick det med det...
Vet inte hur det är för er men jag ser bara typ hälften av mitt förra inlägg. o.O

2006-09-09 @ 00:07:01
Postat av: Loppan

De där jävla kommentarerna funkar ju lite efter egen vilja, verkar det som -.-

Det blev inget Mando Diao för att min moder tyckte att jag var för sjuk. Bläh.

2006-09-09 @ 08:44:11

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback