Rubbade rytmer och längtan.

Rubbad dygnsrytm är ju ett bekant begrepp. Men just nu upplever jag detsamma, fast med mat.
Eh. Rubbad ätrytm?

I förrgår åt jag ett par varma mackor vid typ... elva på förmiddagen. Nästa gång jag åt efter det var igårkväll. Och sen dess har jag bara ätit lite nudlar när jag kom hem från skolan, samt lite majs (<3) och en såndär konstig pizzabulle till middag.
Inte speciellt mycket mat på sistonde, alltså. Och gud vad skönt det är.

Jag blir så... glad av att inte vara hungrig eller sötsugen. För det är jag inte, trots att jag inte ätit så mycket.
Jag tänker mycket klarare och mitt självförtroende nästan växer litegrann. Jag känner mig allmänt bra och mår allmänt bra helt enkelt.
Det är skönt :)

En annan grej som är bra är att det nu är fixat och klart att jag och Soph ska till Gbg till LisebergsIRLet :D Ser massa fram emot det, ska bli så himla kul.
Hoppas bara Uttern får möjlighet att komma då. I miss her to death, really.

ARGH vad jag hatar skolan.

Kommentarer
Postat av: Julia

Iwwh, jag saknar dig. Hade varit skitkul att komma på liseberg. Hoppas jag har råd >.< Vill träffa dig. Sötlåpa!

2007-04-18 @ 19:56:10
Postat av: Soph

E magen glad, så e mänskan glad.

Postat av: Uttern

Fan vad jag saknar dig. Du är så underbart bästig. För bövelen, jag måste till Liseberg.
Annars så.. vetjagintevadjagtarmigtill.

2007-04-18 @ 22:47:02
URL: http://uttern.blogg.se

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback