Det är över nu.

Jag fick någon äcklig nostalgi-krypning längs ryggraden idag, när det dök upp en massa Jimmy Eat World och Green Day (från American Idiot-plattan) i min playlist.
Bläddrade igenom bilder på datorn och hamnade bland några som är runt ett och ett halvt år gamla, och det stack till när jag fick upp den här.



Att titta ut genom det fönstret var det första jag gjorde när jag vaknade på morgonen, och det sista jag gjorde på kvällen innan jag gick och lade mig.
I tolv år. I tretton år. Rentav fjorton?

Jag minns inte så väl längre. Kanske är det lika bra.
'Cus it's all gone now.




Byter snabbt till Bob Hund och Senses Fail, orkar inte med gamla minnen som river. Orkar inte med att längta hem.

Kommentarer
Postat av: Jim

Jag måste erkänna att Jimmyeat world har samma effekt på mig, jag får en massa gammla minnen av dem, jag vet inte varför. synd på ett så bra band egentligen =/

Postat av: Anna

Ditt rum var jättemysigt.
Känns det kalt och kallt där du bor nu eller är det kanske bra det med?

2007-08-18 @ 23:36:03
URL: http://asfaltssvart.blogg.se

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback