I'M TOO EMO FOR MY FACE.

ÄR DU EMO?

[x] jag gillar smala jeans.
[x] Musik är mitt liv.
[x] jag skriver poesi/låttexter.
[x] mitt hår täcker en del av mitt ansikte.
[x] jag använder band-tshirts.
[x] jag vet vem jeffree star är.
[x] jag använder converse skor.
[ ] jag använder Vans.
[x] jag använder eyeliner.
[x] jag har/vill ha läpp-piercing.
[/] jag lyssnar på Saves the day, Chiodos, Thursday och H.I.M. [well, jag lyssnar på HIM]
Totalt = 10,5


[ ] mitt kärleksliv suger.
[ ] jag är medlem i ett band.
[x] jag förstår att My chemical romance inte är emo.
[x] jag förstår också att inte Green day är emo.
[x] jag vet vad 'mosh' betyder.
[ ] hörnor är för riktiga coolingar.
[x] jag ogillar för det mesta MTV.
[x] jag tar ofta bilder på mig själv.
[x] ofta såna man inte ser hela ansiktet på.
Totalt = 6

[x] jag kan inte leva utan min iPod/mp3.
[ ] jag vet att emo bara är en steriotyp.
[ ] jag har tjocka oversized solglasögon.
[ ] jag har tuppkam.
[x] jag har haft svart nagelack.
[x] jag hatar min mamma.
[/] jag hatar min pappa.
[ ] jag hatar min by.
[x] svart är en underbar färg.
Totalt = 4,5

[x] jag lyssnar på musik just nu.
[x] jag vet vad hxc och sxe betyder.
[ ] myspase=kärleksberoende.
[ ] jag brukar använda nitbälte.
[ ] jag har haft en kroppsdel signerad av ett band.
[x] jag har gråtit när jag har lyssnat på Dashboard Confessional.
[ ] jag har haft svart hår.
[/] min garderob består mest av mörka kläder.
[x] jag skriver på mig själv.
[x] jag har blivit kallad emo.
[x] jag hatar att bli kallad emo. [beror lite på humör, oftast bryr jag mig inte]
Totalt = 6,5

addera dina poäng och multiplicera den med 3.

du är 82,5 % emo. MEN LOL.

Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback