Som sommarsnö.

Jag har en Kentbiljett.

Jag har en satans jävla Kentbiljett, den kostade mig 1064 kr och det var inte det datumet jag egentligen ville gå, men jag kunde inte bry mig mindre just nu FÖR JAG FICK TAG PÅ DEN.
Jag har en Kentbiljett, vilket betyder att jag ska se Kent.

Jag ska ställas inför det största ögonblicket i mitt liv hittils, som jag ser det.
Jag ska se Kent, jag har något att se fram emot hela jävla terminen.
Jag ska verkligenverkligen se Kent. På riktigt.


Åh. Herre. Gud.
Jag ska se Kent.

jag har äntligen fått min vinterdrog

Kommentarer
Postat av: blupp

om jag säger att jag har tre stycken till olika dagar, vad säger du då?
btw. det kostade mig 1050 kr.
1064 - 1050 = 14 kr.
jag har tre ggr så många som du, men är forfarande 14 kr rikare.

2007-08-02 @ 10:49:25
Postat av: Paula

Skitbra:) Prisa universum att vi inte bor i Sveg!

2007-08-02 @ 20:57:13
Postat av: blupp = anton nordström den mest älskade manne på denna planet

hahaha. Lina är så satans ägd av mig och mina pengar.
btw, jag är skillad på huvudräkning.!!!!

2007-08-02 @ 22:04:48
Postat av: Anna

Jag har ingen, men ska ha till den artonde.
Det är skit.
Sry for that lie innan.

Postat av: L

Visst, Anton.
Du kan tycka att jag är ägd och det kanske jag är också. Men under omständigheterna är jag bara glad att jag fick någon biljett överhuvudtaget.
Till skillnad från dig satt jag i ett tält på Emmabodafestivalen, utan dator och med en inkompetent mamma som inte vet hur internet fungerar. Dessutom så misslyckades ju du med att beställa biljetter åt mig, remember?
Jag hade också tänkt gå minst två gånger i alla fall, och visst är det surt att det blev såhär med både pengar och annat. Men vet du, det gör faktiskt inte så mycket.
Fortsätt leka bortskämd brat du bara, om du nu tycker att det är kul. Du börjar bli riktigt bra på det.

2007-08-04 @ 17:25:48

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback