Vad kommer jag visa mig vara?

Dagen därpå.
Jag skjuter det ifrån mig men det hänger kvar i luften, precis i höjd med min mun så att jag har svårt att undkomma att andas in det.

How to save a life-videon på tv och jag får gåshud över hela kroppen.
Som vanligt.
Den är så...

Fin är inte rätt ord. Även fast den ju är det.
Skulle hellre vilja säga 'snygg' men det låter så ytligt.

Äh. Jag vet inte.




Igår såg jag bl.a Mando Diao, Mustasch, Maia Hirasawa (mys gånger trehundratolv upphöjt i åtta <3), Timo Räisänen och Ison och Fille.
Ison och Fille var bättre än förra gången.
De är roliga.
Jag blev konstig. Folk skrattade åt mig.
Någon klappar mig på huvudet och det visade sig vara Malin från min nya klass.
På väg till tåget hem grep någon tag i min arm och det visade sig vara Anton.
Sen såg vi någon vid busshållplatsen och det visade sig vara Astrid.
Sen ropade någon och det visade sig vara Astrids kompis.
Sen kom det två killar, den ena var väldigt väldigt glad.

Han visade sig vara väldigt väldigt väldigt full.
Men så är det väl.

Man måste visa sig vara något för att vara väldigt glad.

Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback