And so this is Christmas...

Well.
Det blev inte fullt så hemskt som jag hade väntat mig. Inte speciellt kul alls, men helt okej. Genomlidbart, faktiskt.
Jag tycker bara att det är så jobbigt att mamma och pappa alltid ska poängtera att "vi fortfarande kan och ska umgås som en familj". In my butt säger jag bara.

Morgon, trött som fan. Blev upptjatad i alla fall och pappa kom, vi åt gröt som smakade skit för att mamma hade gjort den själv, och saker var allmänt dryga.
Sen iväg med pappa och hämta farmor (som jag iofs tycker mycket om) och sen ut till Älta till min faster (som jag också tycker om) och iofs var det också kul som alltid att träffa min kusin (eftersom jag gillar honom också), men det var hela den här julgrejen som förstörde allting. Och det faktum att min bror är så fruktansvärt naiv gör det hela ännu värre.

Sen vidare med mamma till mormor och morfar.
Jag pwnade min bror på hans nya Need for speed Pro street och vi hade rätt kul faktiskt. Det är ett grymt snyggt spel, men jag måste säga att jag gillar Need for speed Carbon bättre. Fast Pro street är lite mer verklighetstroget och jävligt roligt på det sättet.
Sen ringde Anton och jag pratade med honom en stund. Det var bra :)

Och ah, jag fick en platttång <3 Fyfan, nu ska jag ge igen utav bara helvete på mitt hår för att det alltid är tvunget att bråka med mig. NU ÄRE SLUT MED DET FAN.
Fick även Emmabodabiljetten betald :D så nu kan jag koncentrera mig på att betala Kentbiljetterna, som ju lär landa på en bit över tusen spänn.

Hm, jag har hicka. Den vill inte försvinna.

Jag ringde Pikaboo runt tolv någonting, och det var verkligen urmys att prata med henne. Vi tycks alltid ha något att snacka om, det blir i alla fall väldigt sällan tyst. Hon är mucho bra den ungen.
Hade egentligen inte tänkt stanna uppe såvärst länge, men glömde helt bort tiden och pratade till halvfyra någonting i alla fall. Jaja :D


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

God jul :D

Postat av: Vatange

bara massa klag, skriv roligt? varför VA DEPPIG när man kan va gla...

2007-12-25 @ 05:01:09
URL: http://groggblock.blogg.se/
Postat av: Anna

Woah.
Då ses vi på emmaboda.
Jag hoppas att...
Jag hoppas att det löser sig lite. Så att vi inte behöver undvika varann, i alla fall.

2007-12-25 @ 15:08:28
URL: http://asfaltssvart.blogg.se
Postat av: Rojk

Det ska vara Need For Speed Hot Pursuit 2

2007-12-27 @ 23:31:27
URL: http://rojkslife.blogg.se

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback