Cattskatt.

Det här med att gå och lägga sig gick inget vidare.
Pika skickade en knarklåt som jag har svårt att slita mig från. Dock sover min mamma och min bror såklart, så jag måste ha hörlurar och det gillar jag inte när jag sitter ensam vaken såhär dags. Börjar inbilla mig saker som följd av att jag inte har möjlighet att höra vad som eventuellt pågår runtom mig.

Tog fram kameran och lekte lite med den, men åstadkom inget bra förräns min katt kom och gjorde mig sällskap. Han brukar inte gilla att vara modell, men nu skötte han sig faktiskt riktigt bra :)


Nåja. Ska göra ytterligare ett försök att komma härifrån.


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en fortsatt fin jul!

Postat av: Julia

Vilken underbar bild! :)
du är verkligen bra på att fota.
vill se mera ^^
Jag fick också min emmabodabiljett i julklapp btw. ÅH VAD BÄST. fan vad jag längtar!
och jag saknar dig med, myslåpa ._.
KJAMZ.

2007-12-26 @ 20:17:10

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback