City sleeps in flames.

Lekte med Anton och Ullo igår, det var mys.
Vi var i stan och gick runt lite, Ullo köpte pärlor på Panduro och jag köpte ny toning till mitt hår som jag ska använda idag eller imorgon. Den här gången ska det fanimig bli rätt.

Stötte även på GD, Bakis, Per och Bäver, vilket var skojs. Sen fick jag även syn på ännu en bekant person när vi var påväg mot McDonalds, nämligen min älskade Anna Ternheim :D
Jag blev helt fjollig och vände mig om och stammade och höll på, fick tillslut fram tillräckligt mycket för att Ullo skulle fatta vem det var jag sett och då började hon också fjolla sig lite smått ^^
Sen var vi båda extremt fjolliga och följde efter henne lite smådiskret en stund, med en fnissande Anton efter oss. Visade sig att Anna också hade något hon skulle införskaffa på Panduro ;D

Men srsly. Damn vad den människan är snygg.
Fan vad arg jag blir.


And here's ze pics:





#1 En Ullo :D
#2 En Anton :D
#3 "Hrr, mind if I take a biiite..?"
#4 Hah, ojojoj så lurig man kan se ut då ^^
#5 Bäver ville inte vara med på bild...
#6 ... men det hindrade inte mig.
#7 Haha, vadå se drogad ut xD
#8 Iiekh, cutiepie :D

Ingen bild på Anna, desvärre :(

Kommentarer
Postat av: Yah

Glöm inte bort att vi stalkade henne också :o

2008-01-05 @ 10:20:17

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback