Förlåt ^^

Hur gammal är du om fem år? Nästan 22
Vem tillbringade du minst två timmar med igår? Hm, min iPod? ^^
Hur lång är du? 160. Nästan. Okeeeej, jag är 1.59,5 .___.
Vilken är den senaste filmen du sett? Sagan om de två tornen, igår
Vem ringde du senast? Cecilia, tror jag
Vem ringde dig senast? Min mamma
Hur löd det senaste sms:et du fick? "Men ih. Hej =D Jadå. Det var inte ens i närheten av där jag bor. Dock är det lite sämre för min polare som bodde där. Men åh. Vad glad jag blev av ditt sms <33" (från Uttern)
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på vem det handlar om. Sms, för det mesta.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
När såg du senast din mamma? för lite mer än en timme sen.
Vilken ögonfärg har du? mörkblålitegrönasådär, fast de ändrar tydligen färg när jag blir arg ^^
När vaknade du i dag? 11:00
Vilken är din favoritjulsång? Gillar inte julen längre. Om jag måste välja får det bli Bright Eyes' version av White Christmas.
Vilken är din favoritplats? har ingen speciell. Jag trivs bra på festival?
Vilken plats föredrar du minst? sjukhus
Var tror du att du befinner dig om tio år? ingen aning. Missförstådd och ensam poet i sin lägenhet på söder i Sthlm?
Vad skrämde dig om natten som barn? vampyrer
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Rasmus på msn igår.
Hur stor är din säng? men, jag vet inte sånt x) ganska liten, eftersom jag inte är så stor
Har du stationär eller bärbar dator? har ingen egen. Mamma har laptop, pappa stationär. Jag ska skaffa en laptop.
Sover du med eller utan kläder på dig? pyjamas is the shit
Hur många kuddar har du i sängen? en. ibland två.
Hur många landskap har du bott i? Ett.
Vilka städer har du bott i? centrala Sthlm, Hässelby (förort till Sthlm) och nu Täby (också förort)
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? vet inte
Är du social? Njä, jag vet inte. Det beror på. Men jag behöver ofta vara ensam.
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys <3
Vilken är din favoritefterrätt? glass :D
Tycker du om kinamat? yah
Tycker du om kaffe? om det är espresso. vanligt kaffe dricker jag bara i brist på annat, typ på festival
Vad dricker du till frukost? jag äter inte frukost så ofta. Hm, juice isåfall.
Sover du på någon särskild sida? tror inte det
Kan du spela poker?
Tycker du om att mysa/kela? haha, ja ^^
Är du en beroendemänniska? det tror jag inte. Men jag har svårt att låta bli att knäcka mina leder
Känner du någon med samma födelsedag som din? Mhm.
Vill du ha barn? med rätt person och rätt framtidsutsikter, kanske
Kan du några andra språk än svenska? engelska, spanska helt okej, lite smårostig danska
Har du någonsin åkt ambulans? tror faktiskt inte det
Föredrar du havet eller en bassäng? hav
Vad spenderar du helst pengar på? konsertbiljetter
Äger du dyrbara smycken? njä
Vilket är ditt favoritprogram på tv? South park. Och Filip och Fredrik!
Kan du rulla med tungan? nej. det är geneeetiskt ^^
Vem är den roligaste människan du känner? ingen aning. Emilie kanske
Sover du med gosedjur? nä. Bara med min katt
Vad har du för ringsignal? Pokemon opening theme ^^
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? mamma har säkert
Vad har du närmast dig just nu som är rött? min ajpådsladd
Flirtar du mycket? euh. nä
Kan du byta olja på bilen? det tror jag, kan byta på motorcykel iaf
Har du fått fortkörningsböter någon gång? minderårig ffs. däremot har jag cyklat så att en sån där "DU KÖR FÖR FORT!"-sak har börjat blinka :P
Vilken var den senaste boken du läste? nån om astrologi
Läser du dagstidningen? gratistidningarna på tåget/tunnelbanan på morgonen om jag inte är för trött
Prenumererar du på någon veckotidning? nix
Dansar du i bilen? och hur fan ska man lyckas med det?
Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3 såklart
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? måste varit sista frågan på mitt mediekommunikationsprov igår
När var du i kyrkan senast? måste varit när jag var tolv någonting. Kyrkor gives me the creeps
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Vår SO-lärare, Dan! :D Haha, vi köpte absint till honom när vi slutade ^^
Hur länge har du campat som längst i ett tält? 3 dagar
Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? jag vet inte. José González har räddat mig rätt många gånger på sista tiden dock. Fast det vet han inte ens om ^^

Kommentarer
Postat av: Uttern

Kan du danska? :O

Postat av: L

Ja :P Men jag visar det aldrig ^^ tycker att jag låter så fånig när jag pratar danska.

2007-12-01 @ 19:21:40
Postat av: Uttern

Du! Du ska prata danska nästa gång jag träffar dig. Annars kommer jag att vara mycket, mycket, mycket besviken på dig :D

2007-12-02 @ 13:05:12
URL: http://uttern.blogg.se

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback