Hehu <3

image117


Ah, fatta liksom. Kent och Familjen, kan det bli bättre? :D

Biljetterna släpps imorgon, jag kommer komma sent till skolan. Men vadfan, skitsamma ^^ Vill verkligen se dem i Eskilstuna, det hade varit så jävla häftigt. Problemet är bara hur man tar sig hem sen, tågen slutar gå jättetidigt. Men det får ta och ordna sig tycker jag.
Hm, kommer nog köpa en biljett till Eskilstuna och en till Nyköping, där de spelar dagen efter min födelsedag. Alternativt en till Västerås, ifall Heggan ska gå kanske man kan sova hos honom.

Det blir nog bra :)
Den här gången sitter jag i alla fall inte i ett tält när biljettsläppet är ^^

Kommentarer
Postat av: Uttern

Jag tycker att det är fett irriterande att de släpps i december månad, så gör man inte. Speciellt inte om mitt älskade Familjen ska vara förband! Jag är mycket besviken.

Postat av: Rojk

Vågar du sova hos Heggan?

2007-12-02 @ 22:17:53
URL: http://rojkslife.blogg.se
Postat av: Anonym

Sovplats till hur många som helst erbjuds i nyköping, dock är jag inte kent-fan nog att betala för att se dom ;o vart nånstanns ska dom spela här btw? kan alltid glida dit och hålla sälskap för och efter.

2007-12-04 @ 02:07:11
Postat av: L

Really? :D Så vi får sova hos dig?
Hm, Peabhallen tror jag att det var. Nästan säker, pallar inte kolla just nu x)

2007-12-05 @ 12:11:50

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback