Ingen kommer minnas om hundra år.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yah. Loads.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag höll inteknäckafingrarna-löftet. Ett tag i alla fall^^
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ehe. Det tror och hoppas jag inte x)
4. Dog någon som stod dig nära?

5. Vilka länder besökte du?
Språkresan till Spanien är det enda jag kan komma på.
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Mera festivaaaaal.
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
25/5. Efter sju års väntan hade jag då Linkin Park på en scen framför mig, och Pontus (kusin) och R3my bredvid mig. Och ofc, Kent 17/11 med Cecilia och Stefan.
8. Vad var din största framgång 2007?
Framgång, hm. Tror jag håller det för mig själv ;)
9. Största misstaget?
Hm. Att förlåta utan att tänka.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Kollaps som slutade på sjukhuset, om det räknas.
11. Bästa köpet?
Min kamera <3
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Konsertbiljetter, festivalbiljetter, tågbiljetter. En jävla massa biljetter :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Linkin Park-konserten försatte mig i extas ett bra tag :> och festivalerna var über.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Stronger - Kanye West
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
More or less the same sadface.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat -.-
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Haha, gråtit kanske.
18. Hur tillbringade du julen?
För mycket, rent allmänt. Tack säger jag bara för att min kusin finns.
19. Blev du kär i år?
Nja, kär och kär. Mer förälskad.
20. Hur många one night stands?
Det har jag faktiskt hållt mig rätt bra ifrån detta året ^^
21. Favoritprogram på TV?
Men tv är gay. Grey's Anatomy?
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja, min pappa.
23. Bästa boken du läste i år?
Harry Potter and the Deathly Hallows.
24. Största musikaliska upptäckten?
Familjen kanske. Eller Lady Sovereign? Eller nej, Regina Spektor ffs <3
25. Något du önskade dig och fick?
Ja :)
26. Något du önskade dig men inte fick?
Såklart.
27. Årets bästa film?
Shrek the third eller Crank
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Åt rätt mycket Ben & Jerry's om jag inte minns fel <3
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Såklart.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Hm. Rätt indie tror jag.
31. Vad fick dig att må bra?
Festivaaal. Och sötmänniskor.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jake Gyllenhaal :3
33. Vem saknade du?
För många. Uttern, Stefan, R3my, Henrik, Anna, Anton (Neurd), Julia, Emmie...
34. De bästa nya människorna du träffade?
Emma, R3my, Jessica, Chris, Jolle, Daniel (Deadheart), Holger, Hilda... och Rasmus såklart ^^


Kommentarer
Postat av: Adam

Jag hoppades nästan lite att jag skulle vara lite saknad.

2008-01-01 @ 01:18:46
Postat av: L

Det är klart du är.

2008-01-01 @ 19:33:32
Postat av: Rojk

Hrr hrr

Postat av: HOLGER!!!!!!!!!!!

Ohhh,,, Jag är med! (Rojk tipsade mig om att jag var med, hihihihi)

2008-01-03 @ 16:38:07
Postat av: R3my

Jag är med på två ställen.

*pilutta dig*

2008-01-29 @ 23:13:01

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback