Söta barn.

elina säger:

alltså jag har tänkt på en grej nu va

elina säger:

tänk om det skulle börja växa ett träd i magen om man åt t.ex. en äppelkärna

elina säger:

det skulle vara ganska mysigt va

elina säger:

alltså på riktigt och punktera lungor och allt

elina säger:

så att det blir som en inre blodfors som dränker dig inifrån

elina säger:

vad säger du om det va?!

elina säger:

du kanske inte tror att det jag säger är sant. det är många som tänker så, du behöver inte känna dig konstig.

elina säger:

okej, jag vet att sanningen kan vara hår. men logga ut behöver du faktiskt inte göra

elina säger:

ta ett djupt andetag, sånt kan behövas ibalnd

elina säger:

nu kanske du sitter ich undrar varför jag berättar det här för dig

elina säger:

jo, du vet att om jag inte får tag i biljetter imorgon så är jag rädd att jag kommer dö. så är det, livet är hårt.

elina säger:

punkt.

 



Hejhej Elina, du är söt <3 :)


Kommentarer
Postat av: elina.

HAHAHA!

2007-12-03 @ 15:51:11

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback