Inget mer whineande.

Som många kanske vet så har jag inte mått sådär strålande sista tiden.
Stannat hemma från skolan mycket för att jag inte mått bra. Psykiskt, that is. (emofjortisvarning på mig, jag vet)
Det har berott på många olika saker, tänker inte dra dem här. De flesta av dem som känner mig vet nog ungefär vad som hänt mig, och jag är tacksam för att de har gjort mycket som hjälpt mig. Vissa av anledningarna vet bara jag om, och det är så jag planerar att hålla det.
I alla fall, det har gått allmänt utför helt enkelt. Jag gör dåligt ifrån mig i skolan och nederlag på den fronten är inget jag direkt är van vid. Det har lett till ytterligare törnar på mitt från början ganska så klena självförtroende, och det hela har urartat i en ond cirkel.

Men det är slut med det nu.
Jag har bestämt mig för att sluta whinea nu.

Mitt liv är nog inte det lättaste att leva just nu, och det är nog faktiskt något av ett faktum.
Men jag vet att det inte är en ursäkt för att misslyckas i skolan eller vara en allmän svikare.
 
 
 
Jag ångrar många av besluten jag gjort som följd av vad som hänt. En del ångrar jag inte.
Jag ber inte om varken överseende eller sympati, jag vill bara bli trodd när jag säger att det är slut med velande och mesighet från min sida.

Det är dags att jag skärper mig nu.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Äsch.
http://artpad.art.com/?jdm5ikxywjc

Kom på efter att jag skrivet ett meddelande att man inte kan skriva piltre här så jag målade istället men tillslut kom jag på att jag inte kan måla heller.
Så det blev som det blev -.-

2007-02-17 @ 16:25:01
Postat av: Sofie

Jag måste bara kommentera Henriks målande: FAN VAD FINT! Jag blev tårögd.
Och Lina, du är stark.

Postat av: Loppan

Men... åh ^^
Du är bäst även om du inte kan måla, Henrik :)

2007-02-18 @ 12:04:06
Postat av: Henrik

Alltså.
Jag kan ju måla :P
Men det var musen. Den är typ darrig när jag tänker massa på dig.
Vet inte varför.

2007-02-18 @ 14:04:02
Postat av: Uttern

"Men det var musen. Den är typ darrig när jag tänker massa på dig." HAHAHAHA xD Stark jobbat.

2007-02-18 @ 19:04:49
Postat av: Loppan

x'D
Hahahaaa. Och Henrik klagar jämt på att JAG säger saker som kan misstolkas ^^
Don't worry. Du är sötast anyways :)

2007-02-20 @ 15:14:37
Postat av: amanda

hej, gud va kul o höra fån dig! har saknat dig jättemykt o glida från varandra e de värsta som finns! va tråkigt att du mår så dåligt o ja vet att vi inte snackat på typ tre år, men om du vill ha någon att prata med så finns jag här! vi kanske kan fika nån dag? aja puss o kram på dig o hoppa sdu mår bättre snart!

2007-02-21 @ 18:13:00
URL: http://jackalin.blogg.se
Postat av: anton

så sämst!! jag orkar inte...

2007-02-27 @ 17:45:39
Postat av: Fanny

woot!? känner du amanda också..? nej nu snurrar det riktigt mycket i min hjärna.. ^^

2007-03-05 @ 21:37:14
URL: http://fannyzellman.blogg.se
Postat av: amanda

haha hej fanny!! it's a small world, eh?

2007-03-12 @ 18:42:33
URL: http://jackalin.blogg.se

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback