En minut av värme.

Haha, komma till skolan vid tio över åtta och upptäcka att man visst hade sovmorgon till elva <3 Ibland är jag så jävla bäst ^^

Såååå. Jag gick hem till pappa och satte mig vid datorn. SUPRISE.



Denna helgen har varit mys.
Ingen ångest över att jag borde plugga. Gjorde mitt sista prov i grundskolan i onsdags, det kändes helt underbart. Betygen sätts idag och jag har faktiskt inte så mycket ångest över det. Än. Men det kommer la snart.
Men just nu så är jag lugnare än vad jag varit på länge, även fast jag är rätt säker på att jag kommer sänka mig i åtminstonde ett par ämnen. Men vafan. Jag orkar inte tänka på det nu.

I fredags lekte jag med Sille och i lördags gick jag ut och fotade med Karl på kvällen.
Mysmys. Min kamera är bäst <3


LALALA KENT SKA TURNERA I HÖST OCH SLÄPPA NY SKIVA OCH DÅ SKA JAG SE DEM.
Alltså tänk. Kent live. Jag skulle kunna varenda låt. Varenda en.


Men majs vad dåligt jag skriver när jag är glad .___.

Kommentarer
Postat av: Evve

När spelar kent och vart? :O

Postat av: Matilda

Ja du snacka om att jag ska se Kent live. Det skulle bli första gången för mej och helt jävla underbart:), nu börjar jag längta:)

2007-06-04 @ 20:14:18
Postat av: Uttern

Ha inte för höga förväntningar gällande Kent bara. De är inte så bra som jag trodde att de skulle vara. Iofs så var det deras sämsta konsert enligt alla recensenter. But still.

2007-06-04 @ 23:05:13
URL: http://uttern.blogg.se
Postat av: ANTON

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄj *tykka allt är soet*
Skriv fan inte "la" som nån jeflans bonde!!! ;D

2007-06-05 @ 00:25:55
Postat av: Anton

"Suprise" stavas suRprise!!!!

2007-06-06 @ 01:52:59
Postat av: du.

Anton, sluta förstör Linas blogg med dina
meningslösa inlägg.
Lina: Du ska vara glad!

2007-06-09 @ 00:26:43
Postat av: Anna

Någon gång ska jag lära mig att sluta gråta när jag läser det här.

2007-06-11 @ 22:14:30

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback