Fick lust att fylla i ännu en lista.

JAG ÄR: Konstig.
JAG SOVER: Med min katt, känn dig nobbad.
JAG BLIR GLAD NÄR: jag får en anledning till att vara det.
VEM KRAMADE DU SENAST? Sille.
VAD SA DU SENAST? "Nej, jag tuggar tuggummi." (mamma undrade om jag åt nötter)
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Röda. Tror jag.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Olika. Sille eller Karl. Eller Stefan.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Ett förslag till ett snabbt sätt att gå ner fem kilo.
VAD HAR DU NU: början till huvudvärk
HAR DU SNYGGA SKOR? jadå.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Runt halv nio
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: "jag vet"
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Nej.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: musikvideo
KAN DU SPELA FOTBOLL?: Njaäejo... ^^
SENASTE PERSONEN DU SKICKADE SMS TILL: Sille
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Anton (Neurd)
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Conne
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Sille ^^
SENASTE MAT DU ÅT: raggmunkar
SENASTE FILMEN DU SÅG: En snutt av Ice Age
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: She is (the Fray)
SENASTE FÖRÄLSKELSEN VAR MED: Won't tell ^^

NAMN: Lina
FÖDD: i en tid precis när dammet lagt sig ner
GJORT IDAG: varit i Täby centrum med Cissi
VAD DRACK DU SENAST: mjölk
VEM ÄR DU KÄR I: DIG!
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: åka till Skansen med min klass och sedan gå på skolbalen på kvällen
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL: tittade förbi hos de lanande pojkarna hemma hos Per (Sille, Conne och Classe)
HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT SAMMANLAGT: hamsterpaj?
OM DU FICK DÖDA EN ARTIST PÅ ETT PLÅGSAMT SÄTT, VEM SKULLE DU DÖDA?: Avril Lavigne, just nu vill säga
OM DU FICK BESTÄMMA ATT DET SKULLE VARA KONSERT IDAG, VILKET BAND SKULLE DU TA DIT: Mew
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM NÅNGÅNG: Ja.
SISTA ORDET INNAN DU GÅR: ...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

stefan..

2007-07-09 @ 19:33:16

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback