Make it stop.

Igårkväll drog jag och Evve till Västerås. Bara sådär. Vi beställde tågbiljetterna en kvart innan tåget gick.
Spontanitet. Jag älskar det.

Väl i Västerås blev vi mötta av en Rojk, en Holger och en Heggan och sedan fortsatte vi towards Heggans lägenhet. Snack blandades med Guitar Hero som i sin tur blandades med en del alkoholhaltiga drycker (ja, åtminstonde för pojkarnas del) och sedan kom Rooler och Sofie förbi en stund.
Det blev en helschysst kväll, även fast jag blev trött rätt tidigt (antagligen p.g.a min underbara huvudvärk) och skämten blev sämre och sämre allt eftersom småtimmarna närmade sig. Sov sedan näst intill ingenting, men... ja. Sånt händer och jag klagar inte.


Låt oss säga att jag hade en bra fredag. En av de bästa på länge.
En bra midsommar. Den bästa någonsin.




Det är eldupphör nu. Lugnet efter stormen.
Det står stilla.

Det är... inte bra. Men bättre.
Mindre dåligt.


Men som sagt, bara eldupphör. Tillfällig vapenvila.
Jag kan aldrig slappna av ordentligt eller ha riktigt kul för jag är alltid rädd, för snart kommer de att lyfta vapnen igen.
Och jag kommer stå där. Besegrad.
Krigsfånge.

DethärhänderintemigDethärhänderintemigDethärhänderintemig

Kommentarer
Postat av: Rojk

<3

2007-06-24 @ 23:18:34
Postat av: Rojk

Jag med kul att min piltre inte syns

2007-06-24 @ 23:18:59
Postat av: Rojk

ja men* >_< (skriver som en kratta)

2007-06-24 @ 23:19:24
Postat av: Loppan

Men lär dig att det inte går att skriva piltre i bloggen, din klant ^^

2007-06-26 @ 22:35:19

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback