RIPPING MY HEART OUT

Take my hand, drag me out of the crowd.

AAAAH VAD CHEMICAL VOCATION ÄR BRA JAG DÖR. +.+

 
 
 
*

Standing on the edge of nothing,
made my life into a mess.
Now it's to late to fix it,
I'm already starting to lose control.

Banging my head into the wall,
trying to get rid of all voices inside.

Is this a dream or is it real?
 
 
 
 
Vet inte om någon låt någonsin beskrivit något av mina tillstånd så bra som Conversus Locus beskriver tillståndet jag befinner mig i nu.
Alltså det är fan bokstavligt. Om inte mer.

Sille och jag have to make it till Pier Pressure alltså. Vi måste dit.
Chemical vocation ska dit. Och the Sounds. Och massa fler.

Nu är det i alla fall säkert att jag kommer iväg till Way out west i augusti. IIIH <3
Makes things feel a hole lot better.

Kommentarer
Postat av: Soph

:) I am the organized bitch yeaaaah!

Postat av: Uttern

Mwääh. Jag ska också försöka ta mig till Way out west. Liksom.. MIKA AHMAGAD! :D:D:D

2007-06-26 @ 12:57:57
URL: http://uttern.blogg.se
Postat av: Josefine.

Jag ska försöka komma iväg till Way out west, för jag kunde inte åka till Arvika. Jag vill se Regina!

2007-07-08 @ 19:42:26
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback