1337-dagen :D

Det är vår.
Jag är glad.
Faktiskt.

HAAAAAAH :D

Min kamera är THE THING. Helt sepeunderbar. Värd alla pengarna, och faktumet att jag är pank nu ^^
Jag hade ingen jacka på mig när jag gick till skolan idag. HAAAH, in your face! :D

25 maj ska jag och Pontus se Linkin Park. HAAAAAAAAH, in your face! :D
Dom är faktiskt sjukt jävla bra. Älskade dem som liten, har dock inte lyssnat riktigt ordentligt på dem senaste två åren.
Men nuuu :D Typ barndomsdröm som går i uppfyllelse. Mwih.

Jag läääängtar tills LisebergsIRLet. Jag måste dit. Jag ska dit.
Nanana, Utteeeeer <3 *distanskrama*

Provet idag gick skitbra :DDD
Provet igår gick bättre än skitbra :DDD
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, in your face!!!11!1 (riktat till emofjortisen inom mig som visat sig liiiite för mycket senaste tiden)

Och vet ni, idag är det 13/3 -07.
TÄNK ER. Klockan 13:37 idag den 13/3 -07, kan det bli mer 1337?! xD
Så jefla heftigt, yah :)
Inte ens SpawN är så häftig. HAAAAAAAAH.

Jag saknar Henrik sjukt mycket.
HAAAAAAAaaaaah...

._________.

Kommentarer
Postat av: Uttern

LOPPAN! Fan vad jag hatar att man inte kan göra piltre här. Gaygaygay!
Puss iaf.

2007-03-14 @ 13:52:52
Postat av: Anonym

awwwwwwwwwwwwwww :______________:
Sluta aldrig finnas <3

2007-03-22 @ 19:22:26

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback