Mening med det här?

Jag försöker lära min katt göra kullerbyttor.
Det går inget vidare...

Min katt är fet. Det är jag också.
Alla som kommer hem till mig säger "åh, vilken smal katt!" när min katt kommer och hälsar.
Protester hörs när jag påstår att jag är fet.
Dumma satar. Som om jag inte fattar.

Somliga tror att man går på vad som helst, bara det är utformat som en komplimang.

Humdidum. Jag fyller 16 på måndag.
Min systemkamera kommer då. Jag fick betala hälften, även fast det var sagt att jag bara skulle behöva betala typ tusen och föräldrar + släkt skulle betala resten.

Men vi har sämre om pengar nu än när mor och far bodde ihop. Inget problem egentligen, men det märks vid sånahär tillfällen. Småirriterande, mhm.

Dessutom fick jag betala försäkringen också...
Men jaja. Den kommer på måndag i alla fall, och jag längtar.

mums <3


Det går lite bättre i skolan nu, faktiskt.
Och jag har börjat träna igen.

Jag ritar massor. Massormassormassor.
Överallt. Pennan sätter igång att pryda (eller fördärva) ytan utan att jag ens tänker på vad jag gör.
Blyertspennor är fan det bästa jag vet.

Jag ritar ett porträtt av Elina.
Om jag inte kan sova på nätterna sätter jag mig vid skrivbordet och jobbar på det. Hoppas att inte mamma ska höra att jag är uppe.
Jag har hållt på med det i nästan två månader nu. Ritar lite åt gången.
Usch, hon är så söt. Jag kan inte rita så bra att det överensstämmer med hur hon ser ut i verkligheten.

Jag skulle vilja kunna rita riktigt bra. Riktigt fint. På riktigt.

Jag saknar Anna.

Jag ska se Fall out boy nästa vecka med Stefan. Mwih.

Jag och Pontus (kusin) ska försöka få tag på biljetter till Linkin Park.
Men de kostar 525 spänn och jag kommer intte ha speciellt mycket pengar kvar efter att ha betalt kameran. Fan.

Dessutom måste jag på LisebergsIRLet. Måste.



Dumma katt, dumma extrakilon. Dumma sol.
Dumma pengabrist.
Dumma sepeblogginlägg, dumma saknad.

Dumma mig.

Kommentarer
Postat av: Josefine

I could never pull the trigger.
I get too scared.
So i stand up instead.
And I go wild. [<3]

Postat av: amanda

hörrududu (ja de är ett ascoolt uttyck!!) nu har vi iofs inte setts på nåra år, men va ja minns har du ALDIG VARIT FET!!! så få in det i skallen nu innan jag kommer o slår dig fröken jag-springer-två-mil-i-veckan. jadå, minnet är som hos en elefant, saknar dig mossor, kramar på dig//amanda;)

2007-03-12 @ 17:58:06
URL: http://jackalin.blogg.se

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback