Förlåt, men jag gillade denna.

Är du en sån som ständigt kräver uppmärksamhet? Tror inte det men jag gillar tanken att folk tänker på mig.
Har du många hemligheter? Jag har inte räknat dem.
Är du ytlig? Jag hoppas inte det.
Ser du dig själv som en bra människa? Ibland.
Hejar du på chauffören när du kliver på bussen? Oftast.
Är du en sån som går i rulltrappor? Alltid. Åt båda hållen.
Är du en drömmare? Definitivt.
Är du en sån som gör saker i sista sekunden? Ofta, ja. Jag jobbar nog bäst under press.
Är du slarvig? Nä, perfektionist. Men visst händer det.
Känslig? Ja.
Är du rädd för döden? Inte nu längre.
Är du en sån som hellre är varm än kall? Beror på om där finns någon som kan krama mig varm ^^
Har du någonsin ljugit utan att veta riktigt varför? Inte vad jag kan minnas.
Gillar du att resa? Ja. Åka tåg <3
Har du någonsin varit otrogen? Nej.
Är du kreativ? Ja.
Sover du normalt mer än sju timmar per natt? Förut gjorde jag det. Nu har jag problem med sömn, så nej.
Pratar du i telefon varje dag? Nästan.
Är du en sån som skrattar mycket? Njaäe...
Ser andra på dig som en udda person? Jag antar det.
Har du skadat dig själv medvetet eller gjort något annat mot dig själv som du inte borde? Men åh, såna frågor är så löjliga. Ja/Ja.
Gillar du vatten? Konstig fråga. Jag gillar att dricka vatten om det är kolsyrat. Och jag gillar att bada om det inte är för kallt och om jag är på humör för det. Vatten i största allmänhet är... neutralt?
Är du bra på att åka skidor? Ja.
Är du en sån som ofta gråter? Eh. Ja >_<
Ser du dig själv som poetisk eller djup? Haha. Ja.
Är du musikalisk? Ja.
Är du en sån som är rädd för spindlar? Nej :) De är ju ursöta.
Är du vig/spänstig/smidig? Nja/Ja/Ja
Är du en sån som skryter med musiken du lyssnar på? Normalt inte men det har la hänt någon gång.
Bryr du dig mycket om andra? Ja. Hallå, jag är fisk.
Är du en sån som gillar att shoppa? Euh. Beror på hur man definerar shoppa. Har oftast inte råd att köpa speciellt mycket grejer när jag är i stan och sånt.
Är du en sån som tror på att man inte blir lycklig av pengar? Pengar skulle lösa så många av problemen jag har just nu så nej.
Har du många vänner? Jag antar det men jag har inte direkt räknat dem heller.
Har du många riktigt bra vänner? Jag vet inte.
Har du nära vänner i andra delar av landet? Men LOL. Ja ^^
I andra länder? Ja.
Är du en storstadsmänniska? Absolut.
Är du en sån som är bra på att organisera saker? När jag har lust.
Är du en ledartyp? Ehum... måste nog svara ja på den frågan.
Är du en sån som lätt blir åksjuk? Nix, aldrig.
Har du någon gång varit osäker på din sexualitet? Haha, vilken sexualitet? ^^ Jo det har jag säkert.
Är du en sån som lätt blir sjuk? Jag vet inte. Jag blir alltid sjuk vid fel tillfällen dock.
Är du svårmotiverad? Jag är inne i en sån period så ja.
Tycker du om dig själv? Sällan men det händer.
Har du bra kroppskontroll? Jävligt bra faktiskt.
Är du en sån som tänker mycket? Eh, ja -.-
Är du mogen för din ålder, enligt dig? I suppose so.
Enligt andra? Ja.
Är du en sån som svär inför dina föräldrar? Yepp. Just nu händer det jävligt ofta.
Är du en sån som inte kan sitta still? Hm. Jag har svårt att slappna av helt men sitta still kan jag nog.
Har du hånglat med flera på en och samma fest? Nej.
Är du en sån som gillar att dricka dig redlös? Nej ^^
Är du ensam? Jag känner mig ofta ensam.
Är du bra på att stava? Bäst.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker också om spindlar. Jag får rädda-spindlar-impulser, och hjälper alla spindlar som behöver en hjälpande hand^^.
Det känns bra att känna sig behövd.,(:

Postat av: Jordan

Trodde nästan du lagt horoskopkunskapen på hyllan. I början av våran lära-känna-varandra-process pratade du en del om det (pratade? Skrev mer kanske, men det låter så..jag vet inte). Du kanske fått annat att tänka på. Jag använder fortfarande berlocken jag fick (här skulle jag gjort ett litet snitsigt hjärta som avslutning, men det funkar ju inte..)

2007-05-18 @ 19:48:06
URL: http://rebelrebel.blogg.se/rebel
Postat av: Jessica

haha den va bra. våran klass är ganska konstig men man får göra det bästa av en dålig situation (;

2007-05-18 @ 20:35:40
URL: http://jssca.blogg.se
Postat av: Cellardoor

Du skriver fina bloggar. :)

2007-05-19 @ 19:18:03
Postat av: Rojk

Nu vet man mer om dig då :)

2007-05-21 @ 23:50:25
URL: http://rojkslife.blogg.se

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback