Save us all, tell me life is beautiful.

Har varit jätterastlös hela dagen, det känns som om det är en myrstack belägen i min mage och jag har knäcker fingrarna konstant.
Hm, det blev nog en kaffe för mycket idag.

Eller så var det bara det att jag inte hade femtusen saker jag var tvungen att göra nu när vi hade temadag.
Typ, jag blir stressad av att jag inte är stressad för att jag vant mig att vara stressad.

Men yey vad bra man är på att förklara \o/

I alla fall, stack ut och sprang då jag trodde att jag skulle bli lungare efter det men icke. Hjälpte nog lite men jag är fortfarande helhajpad.
Så nu sitter jag och lyssnar på Keane i ett desperat försök till att lugna ner mig.

Keane är bra.
Keane är väldigt bra.



Hm, just det. Temadag.
Vi har haft en massa seminarier och skit hela dagen, om droger/alkohol/rökning/rattfylleri. Väldigt intressant faktiskt, en av de bättre temadagarna jag haft.
Bland annat så var där en mamma som berättade hur hennes elvaåriga dotter blev ihjälkörd av en rattfyllerist, oerhört gripande historia. Att hon ens orkar berätta om det är så sjukt beundransvärt.

De visade också någon film om folk som kört ihjäl sina kompisar.
Tänk, leva med något sånt för resten av sitt liv. På grund av en enda fylla som gick lite snett. En enda. Det är helt sjukt egentligen.

Jaja.

Ska nog gå och lägga mig nu och lite sånt.








Ah, festivalskabb <3

Kommentarer
Postat av: Uttern

Keane, fan vad längesen! Jag måste ladda ner lite.

Postat av: Rojk

Lyssnar hellre på en mamma p.g.a. alkohol/droger än en
mamma vars unge blev påkörd. Min mamma fick bra kontakt med en annan mamma på "föräldrar mot narkotika". För några månader sen ringde hon och berättade att hennes son dog i en bilolycka där hans kompis körde full/hög. Herregud vad är det för värld vi lever i? .____.

2007-11-08 @ 17:56:15
URL: http://rojkslife.blogg.se

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback