Döda dagar.

Ett opostat brev på byrån
Var gömde sig modet?
En dammig bok på skrivbordet
När dog entusiasmen?
Kläderna ockuperar golvet
Är det verkligen detta som är jag?

När ska du komma
och överrumpla min djupa förvirring?
Och när ska du slå till
låta dina läppar golva mig?
Ett åskmuller
en blixt av eufori
en laddning som slår slint

Gör mig till ettor och nollor
kom snälla gör mig simpel
Kedja min rädsla vid ett cykelställ
slit ut mitt hjärta och knyt upp mina nävar
Enkel resa till enkelheten
dina läppar och jag glömmer allt

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

HAha och jag AVGUDAR HENNE!!! Klart min idol! hehe säger jag om alal men hon ÄR fakitskt det :) SNygg blogg du har hörrö!!

Postat av: L

Ingen har fått mig att skratta såsom Filippa Bark alltså ^^ Hon är så bäst.

Och tack.

2007-10-31 @ 15:30:09

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback