Hello, do you remember me?

Idag var nog en bra dag.

Jag lyssnade på många låtar jag vanligtvis bara bläddrar förbi när jag har iPoden på shuffle.
Som Broder Daniels What clowns are we.
Eller Long lost penpal med Hello Saferide.

Det är sådana där låtar som man liksom måste... ta sig tid att lyssna på. Även om man inte gör mer än bara sitter och tittar på mörkret utanför fönstret på tunnelbanan.
Man måste vara rättvis.



Kents nya skiva är fruktansvärt bra. Verkligen.
Det som är så skönt är att det inte kommer bli någon mainstreamvåg den här gången, det är jag nästan säker på. Gillar man inte Kent sedan innan så kommer man heller inte gilla skivan.

Ska nog göra en kopp te till och titta på lite anime.
Ett par avsnitt bara och sen ska jag läsa klart Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: anton.

Lina, Kent är redan "mainstream".
Orkar du fortfarande bry dig om mainstrem vs. inte mainstream?

2007-10-15 @ 22:49:14
Postat av: Jordan

Med tanke på Long lost penpal, bestämde jag mig idag för att skicka ett tredje brev. Med fyra frimärken på. Men du får inte förvänta dig att det blir lika bra som det första^^

Postat av: L

Anton: Det spelar ingen jävla roll vad de är eller inte är för jag älskar dem ändå.
Jag förde ett resonemang kring skivan, inget annat.
Hur fan orkar du fortfarande bry dig om att skriva totalt IQ-befriade kommentarer i min blogg?

2007-10-16 @ 08:27:08
Postat av: amna

det här måste vara tredje gången jag råkar komma in på din blogg. så jag måste bara skriva.

kent-skivan är bra. och jag tror du har rätt, det är något med de här låtarna, man måste ha lyssnat på kent länge för att fatta tycke om dem.

2007-10-16 @ 12:25:07
URL: http://handwriting.blogg.se
Postat av: anton.

lina. jag anser dig vara elak.

2007-10-16 @ 21:37:03
Postat av: L

Gör det du.
Jag är så trött på dig nu så jag bryr mig faktiskt inte.

2007-10-19 @ 19:55:56

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback