Just sleep.

Sitter och väntar på att teet ska svalna och glassen ska tina.
Ska plugga engelska. Och sedan sova.

Mhm. Sova. Det blir bra.

Den här veckan är stressig men började bra. MVG på matteprov och expoprov. Engelskaprov imorgon som verkar rätt enkelt.
Sålänge mina föräldrar inte lägger sig i kan det nog bli riktigt bra.

Jag fick en kommentar om min blogg idag av en kompis från min nya skola, och jag visste som vanligt inte vad jag skulle svara. 'Tack' lät så... lamt.
Det fick mig att börja läsa mina blogginlägg från förra året. Lagom då mina föräldrar skiljde sig.

Jag skrev så mycket bättre då. Det svider en del.
Nuförtiden är jag bara bitter och kan sällan sätta ord på det jag känner.




Nu har glassen snart tinat för mycket, så time's up.
Ska se om Timbuktu kan hjälpa mig glömma jobbiga saker.

Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Soph

Mindre att göra i helgen? Leka? :(

Postat av: L

JA :D

2007-10-10 @ 02:00:25

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback