Lövdag.

Åh, vad den här dagen har varit söt.

Gick faktiskt upp relativt i tid. Och vad gjorde jag då?
Jo. Laddade ner typ massor med Las Palmas och sån skit ^^ Urgulligt.

Så du sniffar lim, du sniffar lim!
Nej det gör jag inte, har varit nykter hela veckan!    <3

Haha, verkligen. Den låten är så mycket totaldumma festivalnätter. Den och Partybroms. Ojojoj.

Jag lekte med Anton. Det var piltre.
Hans hår är typ LOCKIGT. Och typ JÄTTEGULLIGT. Bara så ni vet.
OCHOCHOCH han är jättekittligt.
Varför måste ungen envisas med att bo i Sundsvall för? .__.

Vi köpte vantar, tittade på turkiska demonstrationer och sen hamnade vi tillslut bland löven i Humlegården. Anton blev nedbrottad, kittlad och avdragen sin mössa. Alltså allmänt ägd :)
Mysmys.
Sen kom Kebab förbi och slöt upp med Anton. Då blev jag lite ägd och sånt.

Men det var kul i alla fall :]

Kommentarer
Postat av: Jim

Dina bloggar gör mig lycklig för ditt liv verkar vackert =)

2007-10-30 @ 18:26:50
Postat av: Anton

Muh! Jag blev inte alls ägd! .___. Jag typ la mig ned, jag blev inte nedbrottad Ó__Ò

2007-11-02 @ 17:46:05
Postat av: L

Nej, du blev visst ägd. Tyst nu :)

2007-11-03 @ 14:10:51

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback