nej

Ksah.
Allting gör så ont så ont och när jag försöker skrika kommer bara en förnedrande, ynklig och kvidande gråt.

Jag vill bara ha någon här nu.
Jag vill inte ha ett sms, jag vill inte att någon ska ringa, jag vill bara att någon ska vara här.

Men hej. Jag fyller i en lista.
Jättekonstigt, javisst. Men jag vill bara få glömma nutiden lite.


DU HAR:
Varit kär -
ja
Blivit dissad - ja
Rymt hemifrån - ja
Skolkat - ja
Sovit utomhus - ja
Gråtit i skolan - ja
Spytt i skolan -
nej
Velat bli modell - ja
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - ja
Sett en död människa - nej
Druckit alkohol - ja
Ätit sushi - ja
Varit på scen - ja
Snattat - nej
Retats - ja
Blivit nerslagen - nej

DU:
Svär -
ja
Sjunger bra - ja
Duschar dagligen - ja
Vill gå på högskola/universitet - ja
Vill gifta dig - kanske
Tror på dig själv - ibland
Tycker att du är attraktiv - nej
Kommer överens med dina föräldrar - nej
Gillar åska - ja
Ber - nej
Går till kyrkan - nej
Sover med gosedjur - ibland
För dagbok - blogg?
Dansar i regn - nej
Sjunger i duschen - nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade -
min bror antagligen
Du pratade i telefon med - mamma
Du msnade med - Anton (Neurd)
Du smsade med - Rojk
Du kramade - Emma
Du skällde på - Lorentz
Du sportade med - gör sånt själv

SENAST DU:
Skrattade -
igår
Grät - idag
Filmen du såg - Aristocats
Tuggade tuggummi - nån vecka sen
Drog ett skämt - idag
Sjöng en sång - vet inte, jag sjunger ofta.

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster -
mörker
Lyssnar du på musik nu - nej
Vad har du på dig - mjukisbyxor och stickad tröja
Vad är det på din musmatta - uhuh. touchpad

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter -
vet inte
Mirakel - ibland
Magi - ja
Kärlek vid första ögonkastet - nej
Gud - inte den kristna i alla fall
Satan - som ovanstående
Spöken - ja
Tomten - nej

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka -
Japan
Hur många plattor äger du - CD? runt 120. Vinyl? ännu fler
Hur många kuddar sover du med - en
Dricker du mjölk - ja, fast bara gul eller blå
Person du hatar mest - min mamma/min pappa
Tror du gud är en tjej - vilken gud?
Vad borde man uppfinna - lycka på burk
Är du ett hälsofreak - var förut. orkar inte bry mig längre
Om du fick åka till en annan planet, vad skulle du göra - tacka nej
Vilket är det värsta vädret - solsken
Lekte du med barbie som liten - ja

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet att du inte vill ha kommentarer.
Antagligen allra minst från mig.
Men hade jag kunnat göra dig glad så lovar jag att jag varit där.

2007-10-20 @ 15:56:00
Postat av: Jordan

Men listor har räddat livet på mig.

Postat av: Henrik

Barbi? lol

2007-10-24 @ 00:08:37
Postat av: Rojk

jag är med!

2007-10-27 @ 00:25:42

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback