Ni har borrat små hål, försöker ta mina tankar.

image53


Titel Tillbaka till samtiden
Typ Album
Releasedatum 2007-10-17

Spår
01. Elefanter
02. Berlin
03. Ingenting
04. Vid din sida
05. Columbus
06. Sömnen
07. Vy från ett luftslott
08. Våga vara rädd
09. LSD, någon?
10. Generation ex
11. Ensammast i Sverige



När den slutgiltiga konvolutbilden till Kents kommande skiva las upp på kent.nu ringde Elina mig. "Linalina, det är en häst!" Hon tyckte att det var jättegulligt, det passade ju mig bra liksom.
Har datorkunskapslektion nu, passade på att titta in på kent.nu en stund. Kom då på att jag inte kollat informationen om skivan än, hurvida det skulle släppas någon specialutgåva eller inte och sånt

Får syn på listan med spår och det bara suger till i magen på mig.
Kolla in spår fem.

För er som inte vet det heter min egen häst Columbus.

Kommentarer
Postat av: Uttern

Fan vad givet. pil3

Postat av: Anton

För er som inte vet, Berlin är min stad i alla väder!

2007-10-04 @ 21:49:45
Postat av: L

Anton: Jag såg dig idag. Vita jeans ftw ^__^

2007-10-04 @ 22:15:44
Postat av: matilda

oj, vilket läskigt sammanträffande, fan vad coolt!!:D

2007-10-06 @ 13:57:21

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback