njet.

Mitt te har blivit kallt och jag har en textanalys att skriva klart innan jag kan sova.
Det kommer att bli en lång natt.

Snälla, kom hit och krama mig?
 
 
 
 
 

 
z0mg, update 02:34

Alltså helvete. Nu är skiten klar i alla fall.
Nu ska jag sova.

Men uh. Jag är seriöst så trött så jag är pigg. Det känns som att jag inte sovit på typ en vecka, men ätit upp hela Sveriges resurser av koffeintabletter. Skitäcklig känsla.

Och jag måste byta teckensnitt här sen när jag har tid kom jag på just nu.
Och på botten av min temugg ligger fortfarande en slurk kallt te och kuckilurar.

Herreguuuuud jag måste sova~

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sitter man dp och klickar runt och gör ingenting, så helt plötsligt dyker Linas blogg upp!
Jag hade tom glömnt bort att du skrev blogg :S
aja, ville bara säga att de va coolt :P ^^


Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback