Nöjd nu, Rojk?

Men lol, Rojk blev emo för att jag inte skrivit något om torsdagen :)

Lekte i alla fall med honom då, vi hälsade först på Heggan och Holger (som jobbar precis vid min skola) och sedan gick vi runt på söder och fotade lite.

Nu när jag klippt mig är han dessutom ännu mer emo ^^
Menmen, jag kände för en radikal förändring. Därför är mitt hår nu bara någon centimeter där det är som kortast (i nacken), typ.. Karin Boye-frilla. Bild kommer så småningom, är ni desperata efter en titt får ni ta och träffa mig.

Men inte den här helgen.
Veckan som kommer har jag
  • matteprov och expo-redovisning på måndag
  • engelskaprov på tisdag
  • textanalys till på onsdag
  • spanskaläxa till på torsdag
  • mediekommunikationsprov på fredag
Som ni kanske förstår har jag lite att göra...


Fan alltså, Rojk är en förjävla smygfotograf ^^
Hur mycket jag än försökte komma undan fick
han mig på bild anyways >_<

Kommentarer
Postat av: Rojk

Jadu, jag har fyra till...två där du syns i hörnet och två närbilder på mage/höft.

2007-10-07 @ 01:13:12
Postat av: L

Men wh00t. Har du blivit porrfotograf nu också? .__.

2007-10-07 @ 01:14:39
Postat av: Julia

duärsöt :)

2007-10-07 @ 20:06:41
Postat av: Rojk

Förövrigt fick du bilder på mig också .___.

2007-10-10 @ 00:34:43

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback