Stress.

Jag vet inte hur mycket te och kaffe jag har hällt i mig idag.
Just nu känns det som om mina ögonlock vore inkapabla till att slutas.

Jag är så trött så jag är pigg.
Har suttit hela kvällen och jobbat på den muntliga spanskaredovisningen jag ska ha imorgon. Jag är redan så nervös inför den att magen vänder sig.
Det kommer att gå skitbraskitbraskitbraSKIT.

Dessutom har jag helt fruktansvärt ont majoriteten av mina muskler sedan boxningen på idrotten igår. Skulle verkligen behövt jogga bort träningsvärken idag, men hann såklart inte.
Och nu lär det ju kännas ännu härligare imorgon eftersom det inte blir mycket sova av inatt.
Fandå.

ÅH FYFAN VAD JAG HATAR KILLAR JUST NU.
Okejokej.
På mediekommunikationen har jag fått den stora äran att göra ett projektarbete tillsammans med Milton, Lorentz och Martin. LIKE WTF AVLID JÄVLA LÄRARE.
Alla tre är allmänt oseriösa, och när de väl börjar engagera sig i saker så svävar de ut som fan och man kan inte stoppa dem.
Men Lorentz är ändå värst. Han har noll respekt för andra människor, and it drives me crazy. Sånt är det värsta jag vet.

Så, ja. Det jag ägnat de två senaste lektionerna åt är att skrika, försöka hålla pojkarna kvar vid bordet och dessutom försöka åstakomma något produktivt över huvud taget. MEN LYCKA TILL LIKSOM.
Var helt slut när jag kom ut efter första lektionen vi jobbade med projektgrejset. Och idag började Christoffer flina så fort jag kom in i klassrummet. Vilket iofs är förståeligt, för fan vad kul det måste vara att betrakta vår grupp.
Mig, speciellt.

Men ja.
Det ordnar sig även om det antagligen kommer sluta med att jag gör allting.

Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback