Kekz0r.

Aaah.
Varje dag när jag vaknar och åker till skolan så tänker jag 'ikväll _måste_ jag gå och lägga mig så att jag får sova ordentligt'. Men alltid slutar det ändå med att jag sitter uppe till typ tolv bara för att göra något totalt meningslöst.
Exempelvis blogga när jag inte har något att blogga om.

Störd Loppa. Stöööörd Loppa.

Aaskmölmasoirslöalm Robbin kommer snart och bor hos mig :D
Jag kommer må bra av att ha en vettig och bra och söt människa hos mig. Det kommer att få mig att må bättre. <3

Kommentarer
Postat av: cdlvm

du sitter uppe långt på kvällen?
tolv?
är det allt du har att komma med

2007-09-18 @ 22:45:36
Postat av: cdlvm

kaffe + cigg väcker varje vettig individ.

2007-09-18 @ 22:47:06
Postat av: Anonym

:) vi kan sexah hela natten

2007-09-19 @ 16:46:30
Postat av: L

cdlvm: Längre än vad som är bra/smart. Tillräckligt länge för att jag med mina sömnproblem inte ska få sova tillräckligt.
Kaffe är min drog men cigg är bara jävligt dumt.

2007-09-19 @ 20:44:57

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback