Let me go.

Jag lyssnade på Polyphonic spree nyss.
Skrev något här nyss också men det försvann för att webbläsaren dog.

Nu lyssnar jag på Rise against och är lugn.
Saker gör inte så ont som jag förväntade mig, jag kan skratta åt dem och prata om dem rätt obehindrat. Smärtan är ständigt där men jag kan oftast hantera den.
Men när den väl slår till med full kraft kan jag inte hindra den från att slå mig till marken.

Emma är bra.
Cissi är bra.
Rasmus är kul som fan.
Människan som liknar Henrik dödar mig varje gång jag ser honom.

Kommentarer
Postat av: woofi

"Smärtan är ständigt där men jag kan oftast hantera den.
Men när den väl slår till med full kraft kan jag inte hindra den från att slå mig till marken." I know that feeling :/ Hoppas du mår bättre snart :/

2007-09-19 @ 22:24:59
Postat av: Henrik

Jag vill vara unik.

2007-10-03 @ 08:16:02

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback