When we were winning.











Bild 1: Rulltrappa vid Östermalmstorg.
Bild 2: Skolavslutning.
Bild 3: Liseberg dagen innan Way out West.
Bild 4: Katt i brors garderob.
Bild 5: Åka tåg.
Bild 6: Tagen på ett fält vid Arninge. Jag får Kent-vibbar av den.
Bild 7: Katt utanför mammas hus.
Bild 8: Jim (Sami) har hittat mat specialanpassat för honom själv :D
Bild 9: Mitt piano.
Bild 10: Min bror kan vara söt ibland.
Bild 11: Tagen från Ölandsbron.
Bild 12:
Öland, dagen innan jag åkte hem.
Bild 13: Hemresa från Spanien i maj.

Kommentarer
Postat av: Soph

Jag kommer ihåg då du tog Bild 3, när jag hade ett helvete att käka upp min smältande glass medan du desperat sprang runt och försökte få en bra bild på slänggungorna. ^^

Postat av: L

Jag har utpressande bilder på dig och din glass också, så oroa dig inte :P

2007-09-30 @ 20:52:33
Postat av: lovisa

åh, bilden från flyget var jättefin <333

2007-10-06 @ 13:14:05

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback