España.

Jobbig dag idag. I korthet:

Den dåliga maten och min ännu sämre ämnesomsättning gör mig helt seg i skallen, plus att jag sovit för lite de senaste nätterna. Jag var alltså helt dötrött idag.
Vi åkte till Murcia, en lite större stad nära Cehegín. Besökte lite ställen och kollade i lite affärer, och delade senare upp oss i lite mindre grupper. Jag gick med hälften av de svenska tjejerna och ett par av de spanska tjejerna, och vi gick till ett fik och drack färskpressad apelsinjuice och pratade lite.

När det var dags att ta bussen hem igen är klockan nio, och vi kommer fram till busstationen bara för att upptäcka att rätt många av svenskarna är småfulla. Andrés kommer fram till mig och förklarar att Lovisa nog har druckit lite för mycket, och jag och Rebecca går och letar efter henne.
Det visar sig att Lovisa är totalt dyngrak och knappt kan stå på benen själv. Hon har betett sig illa mot diverse spanjorer (utan att mena det), bland annat Antonio som sitter och gråter. Miguel är också upprörd, och spanjoren som Lovisa bor hos är orolig för vad hennes föräldrar ska säga.
Tillslut lyckas vi få Lovisa att lugna sig såpass att vi kan få henne att sitta ner medan vi reder ut saker och ting med spanjorerna, men efter ett par minuter tycker Lovisa att hon har "nyktrat till", och börjar gå runt och be om ursäkt och förklara att hon inte alls är full längre.

Seriöst. finns det något värre än fulla människor som tror att de är spiknyktra? Och som dessutom är som Lovisa, med lite kort stubin?
BLEURGH jag pallar inte -.-

Imorgon ska vi och de söta tyskarna till playan, muy macho.
Jag ska bli brun som få.

Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback