Right around the bend.

Jag är lite piggare nu, och spanjorerna kommer hit imorgon vilket faktiskt ska bli sjukt kul. Även om jag vet att det kommer bli en stressig vecka så är jag övertygad om att det kommer bli bra.

Annars är saker som de brukar vara.
Jag bråkar med mina föräldrar, äter för mycket, har en massa folk jag saknar och massor med grejer att se fram emot.
Träffade Sille häromdagen, väldigt kort bara mellan två av hans lektioner men det var helt fucking underbart. Fan i helvete vad jag saknat den människan.

Jag har bestämt mig för att börja spela gitarr igen. Mamma sover nu och lär bli fly förbannad om jag väcker henne, men jag tror ändå att jag ska stänga in mig i tvättstugan och spela lite.

Tell me about the sky.



Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback