Seaside.

Det har varit en fin och inte fin dag idag. Mest fin faktiskt.

Spanjorerna är ju som sagt här nu. Det är skojs.
Gick en promenad med dem i förmiddags, de skulle till Vasamuséet och alla andra svenskar hade lektioner så det var alla spanjorerna och jag. Vi tog Djurgårdsfärjan och promenerade sen, och det var bara så himla mysigt att vara enda svensk där för alla ville prata med mig och gå bredvid mig. Typ som när man var liten och lillebrorsan hade kalas, och man var den balla storasyrran liksom. Lite så var det, fast på ett helt annat sätt :) Mycket bättre, mycket mysigare.
Lämnar av dem vid muséet, och konstaterar att jag har två timmar på mig innan min lektion börjar. Sätter på mig hörlurarna och börjar gå mot busshållplatsen med Joshua Radin i öronen, och allt var bara så fint på något sätt.
Ser bussen komma men bryr mig inte om att springa. Inte idag.
Skiter istället helt i bussen och börjar gå.

Att gå längs kajen iförd klänning, med solen i ögonen och lyssna på musik, det är nog det bästa jag vet tror jag. Jag kände mig verkligen lycklig när jag gick där idag, jag var så himla nöjd med allt och jag vara log och log och log.
Väldigt sällan jag känner så, så jag tar till vara på varje sekund.


 
 
 


Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback