Rassle08

Jahapp, då var det dags för lite pics från årets Emmabodafestival :> Tilläggas skall att alla bilderna är oredigerade, men de duger bra i alla fall. Håll till godo!
(och om ni vill ha någon/några av bilderna i högre upplösning är det bara att skrika till så skickar jag :>)


CAMP OFFRA ALDRIG ANANASEN ELLER GUNNAR









Och här följer två bildserier på två personer som verkligen utmärkte sig enough to deserve it. Först en inte helt nykter JC, som stolt visade upp skorna med vilka hon upplyste alla att hon klivit i bajs med...



... och sen, kanske inte helt otippat, allas vår Skeggis :)



(och om det är någon som vet vad han kollar på/gör på de två sista bilderna så får ni mer än gärna upplysa mig)

Och sen tog jag faktiskt lite "proffsiga" bilder också ^^
EARLY TO BED



MOTO BOY


COBRA CHARLIE
(observera glajjornas position ;D)



Sammanfattningsvis kan man säga att det var den bästa och sämsta festivalen någonsin, alla ni underbara vänner som var där vet rätt bra vad jag syftar på. I båda fallen.
Ni vet att ni är bäst.

Som avslutning; världens charmigaste Utterputter! :D



Kommentarer
Postat av: Pelin

Jag är oerhört vacker.



Stefan hälsar "prrrrr"

2008-08-15 @ 14:00:06
Postat av: anna

hahaha fan vad sköna bilder! jag tror att skeggis helt enkelt berättar nån intressant anekdot. som vanligt. haha. hur var way out west för dig?

:**

Postat av: Anton

Det var både misär och bra, men det kommer man väl inte undan... Håller med Anna angående Skeggis :D

Hoppas du har det bra

krämz

2008-08-16 @ 22:47:06
Postat av: JC

herregud, bilderna på mig är ju inte allt för snygga + att bajsskorna fick vara med också! haha, jag kommer inte ihåg att du tog dem bilderna men det får jag helt enkelt bjuda på :* btw, hur mår du annars loppan? (:

2008-08-21 @ 20:54:37
Postat av: Tobie

Navid är mycket kärlek!

2008-12-23 @ 17:50:42
URL: http://botie.bilddagboken.se

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback