Mitt dunderfluffiga spacemolnpalats.

Sitter och är allmänt trött i skallen och lyssnar på min älskade CK. Jag är glad. Sjukt glad.
Men ändå så är allt bara så ofantligt stört.
 
 

Du gick förbi och jag bara höll andan och glodde. Kan väl inte säga mer än att jag aldrig någonsin trodde mig kunna ha någon typ av medkänsla för dig av alla människor. Och på det här sättet också, det är ärligt talat bara helt.. ja.
Jag fattar inte hur du överhuvudtaget kan fungera. Och på något sätt beundrar jag dig väl, även om jag vet hur du skulle reagera om jag berättade hur ledsen jag är och hur mycket jag önskar att jag kunde göra något.

Det är så synd att du inte skulle tro mig.
Jag klandrar dig dock inte, för hade det varit ombytta roller hade jag inte trott dig heller.

Kommentarer
Postat av: Neurd

Tänkte bara nämna att jag saknar dig, hoppas att vi ses snart <3

2008-12-13 @ 18:21:55

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback