Truth and Dare.

Natten till juldagen. Jag kan inte sova, som vanligt.
Ännu en julafton genomliden. Blev såklart inte som jag ville det här året heller, men det blev inte superdåligt ändå. Det enda som sög lite var att jag varken fick svar av Katten eller Pikaboo när jag ringde dem. Ville verkligen prata med båda dem, speciellt Pika då vi ju har haft som tradition i stort sett sålänge vi kännt varandra att köra ett ~3 timmar långt nattsamtal på julafton.
Jaja.

Fick nåtslags ryck nyss. Utmanade mig själv, typ. Fick en lust att nästan.. vika ut mig själv. Mentalt menar jag då. Så.. här följer ett antal sanningar om mig. Vissa saker kanske somliga kände till, men överlag ska det väl vara rätt okända grejer.

  • Jag fullkomligt älskar att kolla på diverse "gaysporter" såsom simhopp, konståkning, artistisk gymnastik och balett när det sänds på tv.
  • Jag har otroliga komplex för mitt utseende.
  • När jag svär gör jag det otroligt ofta på spanska eller japanska.
  • Just nu är jag jättekär.
  • Jag var skitduktig på att sjunga och spela piano när jag var mindre.
  • José González låt Crosses har i princip räddat mitt liv.
  • Jag tycker att det är jätteintressant att läsa tåg- och busstidtabeller.
  • Jag har haft en ätstörning.
  • Innan jag dör vill jag springa genom en biltvätt.
  • Jag hade en period som 10-11åring då jag avgudade Westlife.
  • Jag har ett centimeterlångt, ganska definerat ärr i min högra handflata, orsakat av ett rosa måttband.
  • Jag gillar att fotografera döda djur.
  • Ända sedan jag var liten har jag drömt om att lära mig dansa balett.
  • Jag kommer troligen göra lumpen.
  • Jag älskar att kolla på Top Model.
  • När jag var liten var jag rädd för nypon. (eller, det som är i nyponen som kliar..)
  • Jag sover alltid med ett speciellt hästtäcke i min säng.
  • Milla Jovovich är enligt mig antagligen den snyggaste människan i världen.
  • Min pappa har pratat i telefon med Andy Warhol.
  • Jag gråter rättså ofta, men ytterst ytterst sällan när någon ser.
  • Jag älskar fortfarande att kolla på barnprogram såsom Sailor Moon, Richard Scary's äventyrsvärld och Mumindalen.
  • Mitt favoritord i svenskan är ordet katakomb.

Kommentarer
Postat av: Pax

Jag älskar ärr.

Och jag tycker bättre om ordet Klinik.

God jul^^

Postat av: jola

vad spännande ^^

2008-12-26 @ 03:47:20
Postat av: Cronkan

<3<3<3<3 ;D



springa genom en biltvätt låter som det kan göra ganska ont :P

2008-12-26 @ 16:36:58
Postat av: pika

Förlåt. :(

Jag tänkte faktiskt på det, men nu var jag inte hemma under julen och sådant.

Men åh. Kram?

2008-12-28 @ 00:40:09
Postat av: anna

först och främst, du är typ assöt så bort med komplexen! jag trodde jag var enda personen som fullkomligt avgudade top model och sen ska vi göra lumpen tillsammans tycker jag:D

2009-02-16 @ 20:11:28
URL: http://decade.blogg.se/

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback