Bittersweet migrain in my head.

Torsdag, vilket betyder tidig morgon och datorkunskapslektion (som den jävla keffskolan döpt till datakunskap, vilket stör mig å det grövsta.)

Idag är ingen bra dag.

Kommer ner till tunnelbanan halv åtta och det slår mig plötsligt att jag har svårt att se folks ansikten. Förstår efter ett tag att det beror på migränkänningar, men fyfan vad läskigt det var. Blir värre och värre och ett tag ser jag knappt någonting.

Så, nu sitter jag vid en dator med en underbart förjävlig huvudvärk som jag vet inte kommer att gå över även fast jag tagit medicin utav bara helvete.
Slutar skolan vid halv fyra \o/ Det här kommer ju gå bra.

Excel är gulligt. Orkar inte ha prov på det dock.
Så det är nog inte så gulligt längre.

Jag stör mig något fruktansvärt på att jag har så svårt att somna på kvällarna. Ligger vaken minst en timme innan jag kan somna, oftast mer.

Äääh, I'm outta here.

Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback