Filling up my days.

Igår var jag trött, hajpad, odräglig och skrikig/gnällig.
Apatisk på morgonen men skitglad senare på dagen.
Studsbollig på tunnelbanan.
Håltimme på 2,5 timmar, åkte ut till Hässelby och träffade Katten som jag inte träffat sedan han bodde hos mig. Saknat honom skitmycket verkligen. Kom 25 minuter sent till lektionen efter på grund av det, men det gjorde inte ett skit.
Det var jättebra.

Idag har jag varit trött, och sen.
Glad, fly förbannad och lite småwajnig.
Och stressaaad.
Kom försent till första och enda lektionen. Upptäckte att jag hade slarvat bort min webcam men hittade den tillslut efter att ha drämt foten i sänggaveln x antal gånger. Min bror hittade bilder från Emmaboda förra året som jag var helt säker på var borta forever. Fick reda på att Rasmus inte kunde komma hit och kände mig lite </emo>.
Jag stressade som en galning för att fixa en massa grejer och hinna in till TV-huset för att rodda kamerorna vi ska ha på livesändningen imorgon. Det var kul och gick bra. Jag ska fanimig filma en livesändning imorgon, det ni! :D

Holger och Cecilia hängde med mig hem efteråt och vi käkade samt tittade på Aladdin. Det var skojs.

Nu är jag megatrött och ska sova som fan.

Kommentarer
Postat av: Holger

Du glömde säga att det är på http://live.tv3.se vi ska sända ;)

Postat av: Anonym

You made my day indeed m8

2008-01-24 @ 16:54:35

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback