Geektalk.

Kent i Örebro.
Ja, vad ska man säga :>

Klådde inte riktigt Eskilstuna men det var fan inte långt ifrån. Galet mycket galet folk var det i alla fall. Familjen var grymt söt som vanligt, och Kent var bäst. Som vanligt det med.
Helt underbart att äntligen få se dem med Elina som sällskap, typ något man väntat på sedan sexan-sjuan. Och åh, att de spelade Kevlarsjäl <3 Jag trodde jag skulle dö på plats.

Dom andra var grymt bra denna spelningen, och det var något alldeles extra i Jockes röst när de spelade 747.
Sen var det ju Vinternoll2, som jag hörde dem spela när jag såg dem i Stockholm i höstas. Den låten gör sig så sjukt bra live att det inte är klokt.
Och åh, Lilla ego fick man höra den med :> Inget klår när de spelade den i Eskilstuna, dock.

Fast det förvånar mig lite att jag reagerar såpass annorlunda på Mannen i den vita hatten nu. Första gången jag hörde dem spela den grät jag som få, men de andra gångerna har bara stått och sjungit med med ett stort leende och tårar i ögonen.

Sen så lyckades man ju snappa åt sig ett plektrum och det var ju lite underbart sådär <3

Kommentarer
Postat av: elin

Kent är asbra!

Postat av: Anton

Synd att de dock ska leka pretto vid 35+.
KENT = Min man

2008-03-23 @ 10:07:54
Postat av: Neurd

Vinternoll2

2008-03-24 @ 18:20:13

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback