No time for us.

Jag äter chokladägg och använder en tischa i storlek L som klänning. Har precis färgat mitt hår rött och 100 Höjdare tog nyss slut.
Jag saknar någon. Något. Anything.

Det har varit en dålig dag, till största delen.

Kröp upp i Columbus hökrubba och bara satt där i nästan en timme. Han sneglade på mig lite då och då som han brukar göra, annars brydde han sig inte så mycket om mig. Så jag satt kvar. Finns inget så fridfullt som att betrakta en häst som äter.
Klara gick förbi och frågade om jag var ledsen.
Om jag skulle svara ärligt? Nej, det känns bara som att mitt liv blir förstört hur jag än gör.
Om jag skulle svara en naiv 14-åring som Klara? Nej, jag är bara trött.

Jag tror att jag omedvetet och ofrivilligt insett att det faktiskt inte kommer ordna sig. Jag sitter fast och det finns inget bra sätt att komma loss på.
Afraid to find out what I already know.


Hjälp mig.
Bara.. hjälp mig?

Kommentarer

Shoot me!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback